"Ozon", według nieoficjalnych źródeł, szuka nowego udziałowca

Tygodnik "Ozon" (Ozon Media) intensywnie poszukuje nowego udziałowca, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do zmiany własnościowej może dojść na początku...

Tygodnik "Ozon" (Ozon Media) intensywnie poszukuje nowego udziałowca, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do zmiany własnościowej może dojść na początku tego tygodnia. Mówi się też o możliwości zawieszenia pisma. Tomasz Kępiński, odpowiedzialny za PR spółki, powiedział, że rynek na ten temat spekuluje od dawna, zaś w Ozon Media nie dzieje się w tej chwili nic takiego, co wskazywałoby na przełomowe decyzje. Według danych ZKDP za I kwartał br. średnia sprzedaż ogółem "Ozonu" wyniosła 24 tys. egz. przy średnim nakładzie 62 tys. Według danych od wydawcy ostatnie numery miały zdecydowanie wyższą sprzedaż, co pismo ma zawdzięczać m.in. dołączaniu merytoryczych dodatków. W lutym br. wraz z objęciem funkcji prezesa przez Leszka Kurnickiego Ozon Media informował o celu osiągnięcia dodatniego wyniku operacyjnego do końca 2006 r. Tygodnik jest na rynku od kwietnia 2005 r. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.