Roszady personalne na najwyższych stanowiskach w "Financial Timesie"

Ben Hughes obejmie nowo utworzone stanowisko global commercial directora i deputy chief executive "The Financial Times". Obecnie jest dyrektorem reklamowym...

Ben Hughes obejmie nowo utworzone stanowisko global commercial directora i deputy chief executive "The Financial Times". Obecnie jest dyrektorem reklamowym tytułu, w którym karierę rozpoczął w 1983 r. W nowej roli, poza kontynuacją wzmacniania kontaktów firmy i prowadzenia globalnych działań reklamowych, będzie także odpowiadał za dział Financial Times Conferences i Financial Times Research Centre. Podlega Johnowi Riddingowi, chief executive "Financial Timesa". Natomiast Frances Brindle został mianowany global marketing directorem. Obecnie jest marketing directorem na kraje EMEA, do załogi "Financial Timesa" dołączył w tym roku. Z kolei Emma Jacobs, były international communications director na kraje EMEA w magazynie "Time", dołączyła do "Financial Timesa" jako director of communications. ("Media & Marketing Europe")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.