Braun rusza z globalną kampanią

Gillette należące do koncernu Procter & Gamble rozpoczyna globalną kampanię mającą promować szeroką gamę produktów Braun. Kampania startuje w tym...

Gillette należące do koncernu Procter & Gamble rozpoczyna globalną kampanię mającą promować szeroką gamę produktów Braun. Kampania startuje w tym tygodniu w Niemczech, ale obejmie też inne rynki europejskie, Stany Zjednoczone i kraje Azji (Japonię, Hongkong i Singapur) oraz Australię. Pod hasłem "The Fascination of Function" Braun promuje produkty, takie jak: golarki, miksery, żelazka czy suszarki do włosów, pokazując, jak pomagają one ludziom być bardziej kreatywnymi w życiu. Kreację telewizyjną i prasową przygotowała niemiecka agencja BBDO Düsseldorf, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sieciowo MediaCom. Przychody netto ze sprzedaży produktów Brauna na świecie wyniosły w 2005 r. w przeliczeniu 763 mln dol. Firma twierdzi, że to wynik agresywnej konkurencji, zwłaszcza na macierzystym niemieckim rynku. Braun został w ub.r. przejęty przez Procter & Gamble w ramach wartej 57 mld dol. akwizycji Gillette. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.