"The Wall Street Journal" specjalnie dla reklamodawców dodaje kolorowe strony

We wrześniu br. "The Wall Street Journal" (Dow Jones & Co.) zanotował blisko 6-proc. spadek przychodów z reklam i 13,1-proc....

We wrześniu br. "The Wall Street Journal" (Dow Jones & Co.) zanotował blisko 6-proc. spadek przychodów z reklam i 13,1-proc. spadek w ogłoszeniach drobnych. W ciągu całego trzeciego kwartału przychody z reklam wzrosły o 0,3 proc. Wydawca dziennika rozpoczął realizację dwuletniego projektu, w ramach którego zamierza dodać kolorowe strony. Tym samym liczba stron dostępnych dla reklamodawców wzrośnie do 168 w ciągu tygodnia. Ta inwestycja będzie kosztowała wydawnictwo 30 mln dol. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.