Electrolux wprowadza nowe linie urządzeń AGD, w 2007 r. rozpocznie sprzedaż kolorowych lodówek
Electrolux Polska wprowadza do sprzedaży nową linię urządzeń domowych Global Design charakteryzującą się przemyślanym wzornictwem i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Electrolux...
Electrolux Polska wprowadza do sprzedaży nową linię urządzeń domowych Global Design charakteryzującą się przemyślanym wzornictwem i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Electrolux wprowadzi trzy linie urządzeń wolno stojących: Intuition, Inspire i Insight, a w ramach nich pralki, suszarki i chłodziarkozamrażarki. Wyprą one dotychczas oferowany sprzęt AGD. Obecnie prowadzona jest kampania TV pralki Time Manager (użytkownik decyduje o czasie trwania cyklu prania). Kreacja kampanii jest globalna, a media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Zenithmedia. Na przyszły rok Electrolux zapowiada niestandardowe działania BTL w punktach sprzedaży. Szczegółów na ten temat jednak nie zdradza. W 2007 r. rozpocznie także sprzedaż sprzętów AGD zdobionych wzorami. Klient bedzie mógł zamówić indywidualny design na lodówce. Przychody firmy w 2005 r. wyniosły 1 mld 143 mln zł. Łączne wartościowe udziały rynkowe grupy Electrolux (marki Electrolux, Zanussi i AEG) w 6 największych kategoriach wolno stojących sprzętów AGD wynoszą 12,4 proc., co daje jej trzecie miejsce na rynku po firmach Whirlpool i Indesit (wg GfK Polonia, styczeń-sierpień 2006 r.). (MKS)