Roszady personalne na poziomie badań w MindShare i Starcomie
Edward Korbel obejmie stanowisko dyrektora badań w domu mediowym Starcom. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Ostatnio Korbel był...
Edward Korbel obejmie stanowisko dyrektora badań w domu mediowym Starcom. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Ostatnio Korbel był research directorem w MindShare Polska. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Wisła, Wydawnictwie Jagiellonia oraz CEM Instytucie Badania Rynku i Opinii. Do działu badań Starcomu dołączył także Rafał Wyszyński, który został analitykiem rynku. Poprzednio był związany z Biurem Reklamy TVP. Z kolei Dagmara Robak objęła stanowisko research directora w MindShare Insights, departamencie badań domu mediowego MindShare Polska. Zastąpiła Edwarda Korbela. Głównym zadaniem Dagmary Robak będzie adaptacja na rynku polskim zestawu sieciowych narzędzi z grupy MindShare ATG (Advanced Technique Group) umożliwiających planowanie z wykorzystaniem modelowania ekonometrycznego oraz launch i rozwój studia CATI, które rozpocznie działalność na przełomie lat 2006/2007. W ramach tej działalności będzie odpowiedzialna za rozwój oferty badań trackingowych oraz innych badań ad hoc. Wcześniej Dagmara Robak była m.in. kierownikiem działu badań i analiz (OMD Metrics) w OMD Poland. Ostatnio pracowała przy projektach badawczych w wydawnictwach prasowych. Jednocześnie Krzysztof Mocek, dotychczas media manager The Media Insight, awansował na stanowisko client service directora. (PM, JD)