"Dziennik" rozpoczyna akcję promocyjną "Bezpieczna droga"
"Dziennik" (Axel Springer Polska) promuje dwa wydania, dzisiejsze i jutrzejsze, które ukazują się z mapą drogową Polski. Tym samym tytuł...
"Dziennik" (Axel Springer Polska) promuje dwa wydania, dzisiejsze i jutrzejsze, które ukazują się z mapą drogową Polski. Tym samym tytuł rozpoczyna nową akcję promocyjną "Bezpieczna droga", której celem jest zwrócenie uwagi kierowców na bezpieczeństwo jazdy. Mapa jest podzielona na dwie części: poniedziałkowa przedstawia Polskę północną, wtorkowa - południową. Na mapie zaznaczono ponad 500 nowych miejsc z fotoradarami. Wsparcie reklamowe wydań jest prowadzone w radiu i telewizji. Media zaplanował MediaCom Warszawa, za kreację spotu telewizyjnego odpowiada PZL, za kreację map - dział marketingu prasy codziennej Springera. W sierpniu br. średnia sprzedaż ogółem "Dziennika" wyniosła 221,7 tys. egz. (ZKDP). (KP)