Chrysler promuje nowy model auta w kampanii kierowanej do Afroamerykanów
DaimlerChrysler wspiera jeden z nowych modeli Chrysler Aspen SUV kampanią marketingową skierowaną do Afroamerykanów uczęszczających do tzw. megachurches. Są to...
DaimlerChrysler wspiera jeden z nowych modeli Chrysler Aspen SUV kampanią marketingową skierowaną do Afroamerykanów uczęszczających do tzw. megachurches. Są to specjalne kościoły, zwykle ewangelickie, mogące pomieścić nawet 10 tys. osób. Akcję wesprze piosenkarka Patti LaBelle. Koncern podpisał z artystką umowę, zgodnie z którą został głównym sponsorem jej pierwszej gospelowej trasy koncertowej zatytułowanej "The Gospel Accordnig to Patti". Koncerty rozpoczną się pod koniec października i odbędą się w megakościołach 14 miast Stanów Zjednoczonych. Każda dorosła osoba, która zdecyduje się na jazdę próbną chryslerem aspen SUV, dostanie darmowy bilet na koncert Patti LaBelle. Również pozostałe formy reklamy nowego modelu auta skierowane są do afroamerykańskich odbiorców. Chrysler zmaga się ostatnio ze spadkiem sprzedaży. Trzeci kwartał br. przyniesie Chryslerowi stratę 1,5 mld dolarów. Dace Rooney, dyrektor marketingu Chryslera, mówi, że aby poprawić wyniki, trzeba wyjść z produktem do specyficznej grupy klientów, zamiast namawiać ich do pojawienia się w salonie. LaBelle to artystka, której kariera rozpoczęła się jeszcze w latach 60. Zdobyła dwie nagrody Grammy. ("BrandRepublic")