CAM Media i Starcom przygotowały promocję leku Meteo
US Pharmacia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową leku Meteo, preparatu dla osób wrażliwych na zmiany pogodowe. Realizowane przez agencję CAM Media...
US Pharmacia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową leku Meteo, preparatu dla osób wrażliwych na zmiany pogodowe. Realizowane przez agencję CAM Media i dom mediowy Starcom działania promujące Meteo prowadzone są w cyklu weekendowym w różnych galeriach handlowych w największych miastach Polski. Akcja wsparta jest samplingiem produktu dołączanego do magazynów kobiecych sprzedawanych w wybranych salonach prasowych Inmedio i Relay. Próbkę preparatu otrzyma również wybrana część czytelników magazynu "Reader's Digest" oraz osoby zamawiające w tym wydawnictwie książki o tematyce zdrowotnej. Głównym założeniem kampanii jest zwrócenie uwagi na powszechne występowanie dolegliwości wynikających z wrażliwości organizmu na zmiany pogody oraz wskazanie preparatu Meteo jako jednej z metod radzenia sobie z meteopatią. Rozpoczęta właśnie akcja potrwa do lutego 2007 r. US Pharmacia wspólnie z CAM Media oraz Starcomem stworzyła strategię działań promocyjnych. CAM Media opracowała koncepty wsparcia ambientowego, przygotowała projekty, wyprodukowała wszystkie elementy kampanii oraz zarządza akcją na poziomie operacyjnym. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)