Ad Fabrika FCB przygotowała lokalną kampanię dla SC Johnson

Ruszyła nowa lokalnie przygotowana kampania telewizyjna płynu do mycia podłóg marki Pronto należącej do SC Johnson. Autorem kreacji jest Ad...

Ruszyła nowa lokalnie przygotowana kampania telewizyjna płynu do mycia podłóg marki Pronto należącej do SC Johnson. Autorem kreacji jest Ad Fabrika FCB. Kampania skierowana jest do kobiet ze średnim i wyższym wykształceniem, głównie mieszkanek miast. Celem kampanii jest zwiększenie penetracji Pronto w grupie docelowej oraz zmiana postrzegania marki. Pronto ma być postrzegane jako marka bliższa konsumentce i osadzona w polskich realiach. - W przypadku międzynarodowych koncernów spoty zwykle narzucone są z góry - mówi Marcin Godlewski, account director Ad Fabriki FCB. - Lokalny charakter nowej kampanii jest elementem strategii przybliżenia produktu polskim konsumentom. 30-sekundowy spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich. Nie przewidziano innych kanałów komunikacji. Planowaniem mediów zajmuje się Brand Connection. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.