Czytelnicy "Wprost" przysłali ponad 16 tys. zgłoszeń na Wielki Wakacyjny Konkurs

Ponad 16 tys. zgłoszeń przysłali czytelnicy "Wprost", według podsumowania tytułu, na Wielki Wakacyjny Konkurs "Wprost". Wspierała go silna kampania reklamowa...

Ponad 16 tys. zgłoszeń przysłali czytelnicy "Wprost", według podsumowania tytułu, na Wielki Wakacyjny Konkurs "Wprost". Wspierała go silna kampania reklamowa w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wśród uczestników konkursu rozlosowano 100 nagród, a nagrodę główną - samochód Renault Scenic z limitowanej serii Infinity - otrzymała Mariola Jasiul z Zegrza. Wydawca magazynu AWR "Wprost" ocenia, że Wielki Wakacyjny Konkurs "Wprost" był pierwszym na tak dużą skalę tego typu konkursem zorganizowanym przez tygodnik opinii w Polsce. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.