Enviga, rewolucyjny napój Coca-Coli i Nestle spalający kalorie

Coca-Cola i Nestle przygotowują się do wprowadzenia napoju gazowanego charakteryzującego się tym, że spala kalorie. Napój Enviga produkowany jest na...

Coca-Cola i Nestle przygotowują się do wprowadzenia napoju gazowanego charakteryzującego się tym, że spala kalorie. Napój Enviga produkowany jest na bazie ekstraktów zielonej herbaty, które przyspieszają metabolizm, o nazwie Epigallocatechin gallate (EGCG). Enviga zawiera dwa razy więcej EGCG niż konkurencyjne produkty, zawiera także kofeinę w ilości nie większej niż filiżanka kawy oraz 20 proc. zapotrzebowania dziennego kobiety i mężczyzny na wapno. Nad konceptem produktu pracowano ponad trzy lata. W tym celu Coca-Cola i Nestle zawiązały joint venture, spółkę Beverage Partners Worldwide. Enviga wejdzie na rynek USA w październiku br. Wesprze ją kampania multimedialna zrealizowana przez agencję Anomaly. Napój ma kosztować 1,29 dol. za puszkę i będzie dostępny w kilku smakach, m.in. brzoskwiniowy, jagodowym i zielonej herbaty. Produkt testowany będzie także w Australii, Kanadzie i Meksyku oraz na ośmiu rynkach europejskich. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.