Motorola przegląda globalne budżety PR

Motorola planuje przegląd swoich umów w zakresie obsługi public relations na świecie. Dokumenty w tej sprawie zostały wysłane do kilkunastu...

Motorola planuje przegląd swoich umów w zakresie obsługi public relations na świecie. Dokumenty w tej sprawie zostały wysłane do kilkunastu międzynarodowych sieci agencyjnych. Obecnie producent telefonów współpracuje z różnymi agencjami na poszczególnych rynkach, wśród nich m.in. z: Ogilvy PR, Hill & Knowlton, Edelman i Text 100. Rzecznik Motoroli odmówił komentarza w tej sprawie, natomiast osoba zbliżona do sprawy powiedziała, że przegląd nie przesądza o rozpisaniu przetargu ani o tym, czy Motorola będzie chciała skonsolidować swój budżet PR-owy w jednej globalnej sieci. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.