CNN, "The Guardian" i BBC mają najlepsze serwisy online w Europie

Firma Keynote przeprowadziła w październiku br. test witryn internetowych mediów o zasięgu ogólnoeuropejskim pod względem jakości ich serwisów (dostępności i...

Firma Keynote przeprowadziła w październiku br. test witryn internetowych mediów o zasięgu ogólnoeuropejskim pod względem jakości ich serwisów (dostępności i szybkości ładowania się stron). Za najlepszą uznano witrynę CNN Europe (99,99 proc. dostępnych treści i średni czas dostępu 1,88 sekundy). Na drugim miejscu znalazły się ex aequo witryny "The Guardian" (100 proc. dostępności) oraz BBC (bardzo szybki dostęp - średnio 0,69 s). Z kolei trzecie miejsce w rankingu, również ex aequo, przyznano serwisom MSNBC i Times Online. Poza wymienionymi w rankingu testowano również wyniki takich serwisów, jak: ITV, Reuters (najwolniejszy dostęp 7,4 s i dostępność na poziomie 88 proc.) czy Sky. Haran Sold, wiceprezes i dyrektor zarządzający Keynote w regionie EMEA, twierdzi, że podczas gdy prenumeraty dzienników drukowanych maleją, wydawcy coraz większą wagę przywiązują do internetu i kontentu mobilnego. Jego zdaniem koncerny mediowe muszą sobie uzmysłowić, że tak samo jak ważna jest jakość treści, istotne są inwestycje w kanały dostępu do nich. Wersje elektroniczne ich mediów być tak samo dobre jak papierowe. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.