Zentropy przygotowała serwis dla odświeżanej marki Kubuś Maspeksu

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała dla grupy Maspex Wadowice nowy serwis internetowy marki Kubuś (www.kubus.pl). Wiąże się to z odświeżaniem...

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała dla grupy Maspex Wadowice nowy serwis internetowy marki Kubuś (www.kubus.pl). Wiąże się to z odświeżaniem wizerunku Kubusia przez marketera. W nowym serwisie wprowadzono postać misia Kubusia, który oprowadza dzieci po swojej krainie, m.in. po grach i zabawach edukacyjnych. Za rozwiązywanie łamigówek dzieci otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na gadżety. W serwisie znajduje się także kontent dla rodziców. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.