Grupa Stroer zorganizuje Festiwal Promocji Miast Polskich

Wiosną przyszłego roku w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Stroer. Spotkanie...

Wiosną przyszłego roku w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Stroer. Spotkanie ma stać się forum dyskusji i wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zajmującymi się tworzeniem i realizacją strategii promocyjnych miast. - Miasta polskie konkurują ze sobą w staraniach o inwestorów, turystów, nowych mieszkańców, pozyskiwanie pracowników, artystów i inteligencji - mówi Anna Proszkowska-Sala, public affairs manager w grupie Stroer. - Konieczność prowadzenia przemyślanych działań wizerunkowych jest coraz większa - kontynuuje Proszkowska-Sala, uzasadniając zorganizowanie festiwalu. Projekt skierowany jest do samorządów, mediów, ekspertów i autorytetów w dziedzinie city marketingu, w tym przedstawicieli agencji reklamowych i mieszkańców. Festiwal Promocji Miast Polskich obejmuje dwa elementy. Pierwszym jest konkurs, podczas którego nagrodzone zostaną wyróżniające się samorządowe projekty promocyjne w różnych kategoriach. Odbędą się także wykłady i warsztaty prowadzone przez specjalistów z zakresu budowania marek miast z metropolii europejskich. Organizatorem i pomysłodawcą projektu jest grupa Stroer. Do grona honorowych patronów festiwalu przystąpił Związek Miast Polskich. Swój udział w projekcie zapowiedział także prezes zarządu Instytutu Marki Polskiej Mirosław A. Boruc. Na początku nowego roku samorządom i wszystkim zainteresowanym zostaną przekazane informacje szczegółowe na temat festiwalu. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.