Danone zmienia markę Fantasia - w sprzedaży produkt w nowym opakowaniu

Danone postanowił usystematyzować linie smakowe marki Fantasia, jednego ze swoich najpopularniejszych brandów. Na rynku pojawił się efekt tych działań -...

Danone postanowił usystematyzować linie smakowe marki Fantasia, jednego ze swoich najpopularniejszych brandów. Na rynku pojawił się efekt tych działań - Fantasia AleOwoc! w opakowaniu zaprojektowanym przez PND Futura. Linia AleOwoc! charakteryzuje się dodatkiem soczystych kawałków owoców zanurzonych w lekkiej polewie. Na kubeczku zastosowano zabieg graficzny pokazujący łączenie się jogurtu z polewą. W całej linii Fantasia AleOwoc! zastosowano jednolity kod kolorystyczny. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.