Empik rozpoczyna współpracę z agencją Paralotna

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg i będzie obsługiwać Empik w zakresie kreacji kampanii świątecznej. W drugim etapie przetargu zmierzyła się...

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg i będzie obsługiwać Empik w zakresie kreacji kampanii świątecznej. W drugim etapie przetargu zmierzyła się z agencjami Kreacja Pro i Grandes Kochonos. Kreacje świąteczne przygotowane przez Paralotną będą elementem pierwszej od kilku lat kampanii wizerunkowej Empiku. Komunikacja obejmująca: prasę, radio, outdoor oraz wybrane rozwiązania z zakresu ambient mediów, wystartuje w połowie listopada. Planowaniem i zakupem poszczególnych mediów zajmuje się dom mediowy wyłoniony w przetargu - PanMedia Western. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.