SAR przejął prawa od Grupy Eskadra do organizacji konkursu Media Trendy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) nabyło od Grupy Eskadra prawa do organizacji konkursu Media Trendy. Przez ostatnie dwa lata Konkurs Innowacji...

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) nabyło od Grupy Eskadra prawa do organizacji konkursu Media Trendy. Przez ostatnie dwa lata Konkurs Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Mediów "Media Trendy" organizowany był wspólnie. Edycję 2007 przygotuje SAR już samodzielnie. Media Trendy istnieją od 2000 r. Jest to konkurs, który wyróżnia najbardziej kreatywne inicjatywy i przedsięwzięcia medialne mówiące o rozwoju branży. Grupa Eskadra zdecydowała o sprzedaży praw do oragnizacji konkursu, ponieważ chce się skoncentrować na rozwoju firmy jako agencji szkoleniowo-marketingowej. Kwota transakcji nie została ujawniona. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.