Ruszyła promocja Centra Exide; do wygrania wyjazd na wyścig Formuły 1
23 października ruszyła promocja konsumencka dla Centra Exide Polska, producenta akumulatorów. Celem akcji "Centra Go!" jest wsparcie sprzedaży akumulatorów Centra...
23 października ruszyła promocja konsumencka dla Centra Exide Polska, producenta akumulatorów. Celem akcji "Centra Go!" jest wsparcie sprzedaży akumulatorów Centra Plus i Centra Futura. Promocja została oparta na konkursie SMS-owym polegającym na wysyłce kodów znajdujących się na promocyjnych akumulatorach. Akcję podzielono na trzy etapy, a najszybszy uczestnik każdego z nich będzie miał okazję zobaczyć na żywo wyścigi Formuły 1 na Węgrzech lub w Niemczech. Codziennie będzie również do wygrania 50 płyt CD Centra Play z muzyką dla kierowców. Komunikacja akcji obejmuje materiały POS oraz strony internetowe poświęcone motoryzacji, np. www.akumulator.pl. Promocja potrwa do końca lutego 2007 r. Strategię i kreację przygotowała Grupa Fresh, która powstała wskutek połączenia Libra Group i Studia Grafiki "Imago" w 2002 roku. Działalność agencji koncentruje się na doradztwie w zakresie budowania marki, działaniach ATL i BTL, zarządzaniu bazami danych, sesjach zdjęciowych, modelingu, CMS i CRM. Jej klienci to m.in. sieć MiniMal i Nestle. (KH)