New Yorker planuje na listopad kampanię wizerunkową
Firma odzieżowa New Yorker Polska przeprowadzi w listopadzie kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva!), kino (sieci Cinema City i...
Firma odzieżowa New Yorker Polska przeprowadzi w listopadzie kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva!), kino (sieci Cinema City i Multikino), prasę ("Elle", "Glamour", "Cosmopolitan", "Joy", "Popcorn") oraz materiały BTL. Hasło kampanii brzmi tradycyjnie: "Dress for the moment". New Yorker Polska kieruje swoją ofertę do klientów w wieku 14-29 lat, zainteresowanych modnymi kolekcjami w atrakcyjnej cenie. Jest właścicielem marek: Fishbone, Fishbone Sister, Amisu, Smog i Censored. Sieć New Yorker liczy obecnie 22 sklepy w całym kraju. Jak zapowiada Katarzyna Łazarowicz, rzecznik firmy, w przyszłym roku ma zostać uruchomionych 12 kolejnych. (MG)