IAB Europe tworzy zespół zajmujący się telewizją interaktywną
IAB Europe tworzy zespół, który zajmie się tematyką telewizji interaktywnej oraz szerzej konwergencji telewizji i internetu. 10-osobowy Interactive Digital TV...
IAB Europe tworzy zespół, który zajmie się tematyką telewizji interaktywnej oraz szerzej konwergencji telewizji i internetu. 10-osobowy Interactive Digital TV Taskforce będzie miał za zadanie budować rynkową świadomość i zrozumienie nowych rozwiązań z pogranicza telewizji i internetu. Głównym zadaniem ma być wypracowanie standardów reklamowych dla interaktywnej telewizji z uwzględnieniem różnych kanałów dystrybucyjnych (internet, satelita, kablówki). Szefem zespołu IDTV Taskforce został Bart Beck, wiceprezes IAB Belgia. Layla Pavone, prezes IAB Europe, powiedziała przy okazji ogłoszenia idei IDTV Taskforce, że konwergencja telewizji i internetu stwarza nowe możliwości łączenia brandingowej siły telewizji z wysublimowanym targetowaniem i policzalnością działań internetowych, dlatego jest bardzo ważne, by IAB pomagało swoim członkom w tym zakresie. ("BrandRepublic")