Najwięcej reklamodawców przyciągają nadawane w telewizjach filmy
Spośród dziesięciu najlepiej zarabiających na reklamach programów telewizyjnych w tym roku jest aż pięć filmów wyemitowanych przez Polsat i dwa...
Spośród dziesięciu najlepiej zarabiających na reklamach programów telewizyjnych w tym roku jest aż pięć filmów wyemitowanych przez Polsat i dwa filmy w TVN-ie, wynika z zestawienia AGB Nielsen Media Research za okres I-IX br. (dane cennikowe bez rabatów). Najwięcej na reklamach zarobił film "Piraci z Karaibów. Klątwa czarnej perły" w Polsacie - 5,29 mln zł. Drugi w zestawieniu jest program rozrywkowy. "Taniec z gwiazdami" przyniósł TVN-owi 4,78 mln zł. Kolejne filmy Polsatu zarobiły odpowiednio: "Twierdza" - 4,6 mln zł, "Speed 2 -wyścig z czasem" - 4,2 mln zł, "Planeta małp" - 3,9 mln zł i "Informator" - 3,8 mln zł. Na reklamy przy filmach wyemitowanych w TVN wydano zaś: 4,3 mln zł przy "Prawdziwych kłamstwach" i 4,1 mln zł przy "Micky Niebieskie Oko". Spośród pozycji programowych Telewizji Polskiej SA najwięcej reklamodawców przyciągnęły relacje z mistrzostw świata w piłce nożnej Niemcy 2006. TVP2 przy transmisji 14 czerwca br. zarobiła 4,4 mln zł, a przy transmisji z 9 czerwca br. - 4,39 mln zł. (BG)