GroupM Entertainment i GroupM Interaction rozpoczną działalność w przyszłym roku

GroupM, struktura, w której działają Mediaedge:cia, MindShare Polska i MediaCom Warszawa, rozwinie w przyszłym roku przynajmniej dwie nowe komórki. Będą...

GroupM, struktura, w której działają Mediaedge:cia, MindShare Polska i MediaCom Warszawa, rozwinie w przyszłym roku przynajmniej dwie nowe komórki. Będą to GroupM Entertainment i GroupM Interaction. Ta pierwsza będzie się specjalizowała w obrocie kontentem. Ma kupować i sprzedawać prawa do wykorzystania formatów telewizyjnych. GroupM Interaction ma pracować nad wzmocnieniem interaktywnego zaplecza grupy. Niezależnie od powołania nowych specjalizacji w ramach GroupM poszczególne agencje będą rozwijały własne specjalistyczne dywizje jak np. MindShare Performance & Entertainment działająca w MindShare Polska. GroupM Entertainment i GroupM Interaction to międzynarodowe marki, które działają w ramach GroupM na różnych rynkach. W miarę rozwoju struktury w Polsce będą debiutowały kolejne specjalistyczne marki. Jak podaje polski oddział GroupM na podstawie danych Recmy, wartość budżetów obsługiwanych przez agencje, jakie reprezentuje, stanowi ok. 30 proc. udziału w rynku. (JN, JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.