Z początkiem roku ruszy kampania wizerunkowa oliwek hiszpańskich

Biuro Radcy Handlowego Ambasady Królestwa Hiszpanii planuje dwuletnią kampanię wizerunkową oliwek hiszpańskich. Kampania ma wzmocnić świadomość Polaków co do pochodzenia...

Biuro Radcy Handlowego Ambasady Królestwa Hiszpanii planuje dwuletnią kampanię wizerunkową oliwek hiszpańskich. Kampania ma wzmocnić świadomość Polaków co do pochodzenia produktu. - Oliwki hiszpańskie cieszą się dużą popularnością na polskim rynku, jednak konsumenci w większości nie zdają sobie sprawy z tego, że pochodzą one właśnie z Hiszpanii - mówi Małgorzata Kozakiewicz z Biura Radcy Handlowego. Biuro dysponuje budżetem reklamowym, którego wysokości nie ujawniono. Do konkursu ofert zaproszono kilka niesieciowych agencji, z których wybrano dwie: ID Advertising i Proximity. Ostatecznego wyboru pomiędzy dwiema agencjami dokona Hiszpański Instytut Handlu Zagranicznego w Madrycie. Biuro nie ujawnia, jakie kanały komunikacji będzie wykorzystywać. Działania reklamowe rozpoczną się najprawdopodobniej z początkiem 2007 roku. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.