Acxiom Polska obniża ceny

Dostawca baz danych i usług dla marketingu bezpośredniego Acxiom Polska obniża ceny. Nowa oferta zawiera m.in. niższą cenę rekordu -...

Dostawca baz danych i usług dla marketingu bezpośredniego Acxiom Polska obniża ceny. Nowa oferta zawiera m.in. niższą cenę rekordu - 65 groszy. - Prowadzimy systematyczne obserwacje rynku, zmian w branży i sposobu wykorzystywania danych zewnętrznych przez klientów, na podstawie których przynajmniej raz w roku dokonujemy adekwatnych zmian w naszej ofercie - mówi Leszek Konkel, prezes Acxiom Polska. Reorganizacja cennika ma podnieść atrakcyjność baz Acxiom, szczególnie w kontekście akcji planowanych na koniec roku, oraz zachęcić klientów do testowania i prowadzenia kampanii na większych grupach docelowych. - Rezygnując częściowo ze swojej marży, chcemy zwiększyć opłacalność akcji - dodaje Leszek Konkel. Według nowego cennika Acxiom wynajęcie bazy o wolumenie przekraczającym 400 tys. rekordów kosztuje 65 groszy za rekord, a w przypadku mniejszych baz (20-100 tys. rekordów) cena bazowa nie przekracza 80 groszy. W cenie bazowej znajdują się także podstawowe kryteria selekcji takie jak płeć czy stan cywilny. Dużą zmianą w stosunku do dotychczasowych metod wyceny jest modyfikacja cen za kryteria selekcji, które maleją wraz z wielkością wynajmowanych baz oraz uzależnione są od penetracji zmiennej w bazie. Przy dużych bazach koszt dodatkowych zmiennych, np. korzystania z ofert marketingu bezpośredniego, internetu, produktów finansowych i telekomunikacyjnych, wynosić będzie 2 grosze. Kolejną nowością jest znaczne obniżenie cen na tzw. dane wrażliwe, dotyczące kupowania papierosów i alkoholu, za które klienci płacić będą od 20 do 30 groszy za rekord. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.