LOT planuje przetarg mediowy

Polskie Linie Lotnicze LOT prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozpiszą przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W grudniu bowiem kończy się...

Polskie Linie Lotnicze LOT prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozpiszą przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W grudniu bowiem kończy się umowa pomiędzy przewoźnikiem a domem mediowym Zenithmedia, który pracuje dla LOT-u od początku roku. Wczoraj nie udało nam się skontaktować z Dorotą Haller, dyrektorem biura marketingu i produktu PLL LOT. W poprzednim przetargu obok Zenithmedia startowały także: MindShare Polska (z którym LOT współpracował poprzednio przez kilka lat) oraz Carat Polska, Starcom i Initiative Warszawa (który się jednak wycofał). PLL LOT to największa linia lotnicza w kraju (w ub.r. z i do Polski przewiozła ponad 4,5 mln pasażerów, a w I kw. br. blisko 950 tys.). To również największy reklamodawca w branży, w ub.r. na reklamę w mediach LOT wydał ponad 29,3 mln zł brutto, w tym na telewizję, prasę i radio ponad 26,5 mln zł (źródło: Expert Monitor) i 2,8 mln zł na reklamę zewnętrzną (źródło: Media Watch). W tym roku od stycznia do września LOT wydał na media (głównie na TV) ok. 10,4 mln zł brutto, w tym niespełna milion złotych na outdoor. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.