Tequila/Polska rozbudowuje kompetencje w zakresie eventów wizerunkowych

Agencja Tequila/Polska prognozuje szybki rozwój rynku eventów wizerunkowych i przejmuje od swojej spółki fieldowej Sales Link produkcję tego rodzaju projektów....

Agencja Tequila/Polska prognozuje szybki rozwój rynku eventów wizerunkowych i przejmuje od swojej spółki fieldowej Sales Link produkcję tego rodzaju projektów. Według obserwacji agencji ostatnie miesiące to okres sporych zmian na rynku usług fieldowych. - Dziś można spotkać cykle eventów o budżetach 2-5 mln zł, ale są także o wiele większe, np. koncerty megagwiazd muzyki pop czy festiwale muzyczne - mówi Bartłomiej Gola, managing partner agencji. - Chcemy mieć ofertę full service BTL, której częścią muszą być także eventy. Nie możemy limitować klientów kanałami komunikacji - dodaje Gola. W celu umocnienia kompetencji w zakresie dużych wydarzeń do agencji dołączył Marek Zioło, który obejmie funkcję event producera. Dotychczas jako freelancer przygotowywał on wydarzenia m.in. dla marek Simplus i Red Bull. Spółka Sales Link ma pozostać przy realizacji akcji typowo prosprzedażowych. - Sales Link pracuje głównie z działami sprzedaży, a eventy wizerunkowe podlegają działom marketingu, to zupełnie inna specyfika - uważa Bartłomiej Gola. Tequila realizowała już eventy m.in. dla Kompanii Piwowarskiej - duży letni projekt Tyskie Grand Tour, pracowała też dla Eurobanku. W tym roku przychody agencji z tego rodzaju działalności zamkną się kwotą kilku milionów złotych. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.