RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji Klary Weritas oraz pojawiającej się na antenie RMF FM jej (anty)politycznej powieści "Łabędzi Śpiew Gąsiora". Bohaterami layoutów prasowych i plakatów na billboardach są bohaterowie tej powieści: Tolek Wiśniewski (z partii LSD), Lechosław Gęsiński (prezes SIS-u), Waldek Kargul (Partia Włościańska), Romuald Wyprych (Liga Morskich Rodzin), Jędrzej Fliper Samogwałt (Związek Zawodowy "Samogwałt"), Józef Pelagia Rakieta (Plandeka Patriotyczna). Na potrzeby kampanii przygotowano hasła wyborcze (np. "Bierzmy sprawy w swoje ręce" dla Samogwałtu, "Dajcie nam wygrać" Plandeki Patriotycznej) oraz logo poszczególnych partii (anty)politycznych. I tak np. SIS ma w godle kaczodziobego gąsiora, a Partia Włościańska - listek podejrzanego zioła. Wszystkie layouty łączy wspólne hasło: "Wybierz Klarę Weritas o 8.50 w RMF FM". Kampania reklamowa RMF-u potrwa do końca listopada br. Obejmuje billboardy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Trójmieście i Wrocławiu. Layouty prasowe publikowane są w dziennikach ogólnopolskich ("Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Fakt", "Dziennik" i "Dzień dobry") oraz regionalnych ("Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Dziennik Łódzki", "Express Ilustrowany", "Głos Wielkopolski", "Gazeta Poznańska", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Wrocławska"). Uzupełnieniem kampanii są spoty autopromocyjne na antenie RMF FM. Kreację reklam przygotowała i media do kampanii zaplanowała oraz zakupiła agencja Art FM (należąca do grupy kapitałowej Broker FM). (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.