Ruszył kolejny etap kampanii TV marki Crunchips

30 października br. wystartowała jesienna kampania telewizyjna marki Crunchips pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza!". Adresowana jest do tzw. fashion...

30 października br. wystartowała jesienna kampania telewizyjna marki Crunchips pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza!". Adresowana jest do tzw. fashion followers, czyli osób w wieku 16-25 lat, wykształconych i pochodzących z dużych miast. Spot promujący dwa nowe smaki chipsów grubo krojonych X-Cut (kebab z cebulką oraz pizza z ziołami) to kontynuacja serii "Emoticony", której kreację przygotowała agencja Just przy okazji kampanii wiosennej. Seria spotów nawiązuje do postaci emotikonów znanych przede wszystkim z wirtualnych komunikatorów internetowych i telefonii komórkowej. Emisje spotów będzie można oglądać do końca listopada br. w programach grupy TVN i w Polsacie. Kampanii nie wesprą działania w innych kanałach komunikacji. Media zakupił MediaCom. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.