Dominet Bank i Fortis Bank pracują nad nową strategią i budżetem marketingowym

Dominet Bank przejęty przez belgijską grupę Fortis (patrz DS "MMP" z 2 listopada) będzie odpowiadał w ramach grupy za marketing...

Dominet Bank przejęty przez belgijską grupę Fortis (patrz DS "MMP" z 2 listopada) będzie odpowiadał w ramach grupy za marketing konsumencki. Dominet Bank i Fortis Bank będą wspólnie pracowały nad nowym budżetem marketingowym. - W sytuacji, kiedy na rynku będziemy działali wspólnie, te działania będą oparte na doświadczeniach obu stron, co z kolei będzie miało przełożenie na zakres podejmowanych kroków w obszarze reklamy i promocji - mówi Tomasz Wójkowski, dyrektor departamentu marketingu Dominet Banku. Jego zdaniem to połączenie sił, w tym także nakładów na reklamę w ramach nowego budżetu, ma zapewnić wzrost obu instytucji. Wójkowski nie chce jeszcze przesądzać, czy nastąpią jakieś zmiany w zakresie obsługi reklamowej, aczkolwiek przyznaje, że Dominet Bank prowadzi rozmowy z wybranymi agencjami nt. strategii i kreacji. Na pytanie o spodziewaną wielkość budżetu na przyszły rok Wójkowski odpowiada: - Trudno w tym momencie mówić, jaki to będzie budżet. Kończy się ten rok, więc jest to idealny moment na przygotowanie nowego budżetu szytego na miarę, tzn. takiego, który pozwoli osiągnąć cele dwóch podmiotów: Dominet Banku oraz Fortis Banku. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.