SMG/KRC zbada dla TVP potencjał jej kanałów tematycznych oraz popularność konkurencyjnych

Millward Brown SMG/KRC zwyciężyła w przetargu Telewizji Polskiej SA dotyczącym realizacji badania pod nazwą "Kanały tematyczne - popularność. Potencjał nowych...

Millward Brown SMG/KRC zwyciężyła w przetargu Telewizji Polskiej SA dotyczącym realizacji badania pod nazwą "Kanały tematyczne - popularność. Potencjał nowych kanałów tematycznych TVP". W przetargu TVP uczestniczyło w sumie siedem instytutów, jednak ich nazw nie podano. Komisja przetargowa wybrała ofertę SMG/KRC, ponieważ, jak napisano w uzasadnieniu: "oferta tej firmy spełniała w najlepszym stopniu warunki badawcze (najlepsze rozwiązania i metodologia analiz statystycznych oraz najlepszy z zaproponowanych sposób badania zainteresowań Polaków)". Przetarg ten obejmuje badania jakościowe i ilościowe. Zadaniem SMG/KRC jest opisanie rynku kanałów tematycznych w kontekście rozwoju rynku telewizji cyfrowej i kablowej oraz uruchamiania stacji tematycznych, w tym także kanałów TVP. Badania obejmą m.in. popularność stacji tematycznych w grupach demograficznych, zainteresowanie oglądaniem kanałów tematycznych TVP (TVP Historia, TVP Sport, TVP Rozrywka, TVN Nauka, TVP Parlament), zainteresowanie określoną tematyką i niedostatki obecnej oferty, profil widowni. Badaniom, oprócz kanałów TVP, zostanie poddanych blisko 60 innych stacji tematycznych. Raporty z badań powinny być gotowe 20 grudnia br. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.