Creative po raz pierwszy tak silnie reklamuje markę Zen w telewizji

Polski oddział Creative Labs, producenta elektroniki użytkowej, zaplanował intensywną dwumiesięczną kampanię reklamową odtwarzaczy marki Zen. Potrwa ona do końca roku,...

Polski oddział Creative Labs, producenta elektroniki użytkowej, zaplanował intensywną dwumiesięczną kampanię reklamową odtwarzaczy marki Zen. Potrwa ona do końca roku, ma zwiększyć rozpoznawalność samej marki, budować jej zasięg i wesprzeć sprzedaż przed Gwiazdką, która dla producentów elektroniki jest zwyczajowo okresem największej w ciągu roku sprzedaży. Jak mówi Ewa Sitarek, dyrektor marketingu Creative Labs Sp. z o.o., to pierwsza tak mocna kampania odtwarzaczy Zen w telewizji. Obejmie ona także prasę (reklamy w formie product placementu, np. w sesjach zdjęciowych w prasie kolorowej oraz równolegle reklamy głośników Creative). Zen Vision to najbardziej zaawansowana seria odtwarzaczy multimedialnych Creative (odtwarzają zarówno muzykę, jak i filmy). Reklamowany jest model Zen Vision: M z pamięcią o pojemności dysku 30 GB, który kosztuje 999 zł. Ma też być dostępny model z 60 GB (w cenie 1,6 tys. zł). - Kampania pokazuje produkt, ale ma charakter brandowy - mówi Ewa Sitarek. - Dlatego zdecydowaliśmy się mocno wejść do telewizji, aby zbudować zasięg - dodaje. Odtwarzacze z twardymi dyskami kupują ludzie w wieku 15-39 lat, natomiast tańsze odtwarzacze z pamięcią flash kupują nieco młodsi (15-29 lat). Adaptację reklam Creative na polski rynek przygotowała firma White Magic, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media Planning. Markę Zen Creative wprowadził do Polski wiosną ub.r. - wtedy miała miejsce kampania launchowa w mediach (w telewizji - głównie w formie billboardów sponsorskich i sponsoringu programów, m.in. Kuby Wojewódzkiego w Polsacie, oraz w prasie). Creative jest liderem na naszym rynku, jeśli chodzi o sprzedaż odtwarzaczy MP3 i MP4. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.