EventLab zmienia pozycjonowanie i nazwę na EMLab

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres...

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres działalności spółki. - Byliśmy dotąd postrzegani tak, że wiązano nas przede wszystkim z jednym rodzajem usług - event marketingiem. Chcemy to zmienić, gdyż nasze portfolio jest znacznie szersze. Specjalizujemy się obecnie w szeroko rozumianym marketingu doświadczeń i tak będziemy pozycjonować naszą firmę - mówi Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EMLab. Agencja rozwija usługi związane z ambient mediami, guerilla marketingiem i marketingiem szeptanym (word of mouth). W tym ostatnim zakresie rekrutowany jest oddzielny zespół, który będzie zajmował się tą usługą. - Pracujemy nad obszarem trendsettingu, sferą zaniedbywaną dotąd przez marketerów i firmy usług marketingowych. Przecież liderem opinii jest nie tylko wyżelowany 20-latek. Dotarcie z odpowiednim przekazem do grupy tego typu ludzi i ich sąd na temat produktu znacznie skracają proces podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów - mówi Kozankiewicz. Zmiana pozycjonowania EMLabu doprowadzi do zmian w strukturze spółki. W jej ramach pojawią się cztery działy: obsługi klienta/produkcji, kreacji/planningu, marketingu muzycznego i marketingu szeptanego. Obecnie w firmie pracuje 11 osób. Firma rozwija także standardy zarządzania projektami o nazwie PRE (planowanie, realizacja, ewaluacja). - Walczymy ze stereotypem, jaki panuje w branży na temat mierzalności experiential marketingu. Te działania można mierzyć i my to robimy - podkreśla Kozankiewicz. EventLab powstał w lutym 2005 r. Obsługiwał takie marki i firmy, jak: Mini, BMW, Jelfa SA, Nissan, Red Bull, Vaillant, Jack Daniels, Bosch i Getin Bank. Realizuje także projekty dla agencji reklamowej DougFaberFamily, która również należy do grupy Mothership. Ostatnio firma nawiązała współpracę z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa. Obecnie prowadzi rozmowy z kolejnymi agencjami reklamowymi. Ich nazwy nie zostały ujawnione. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.