Fresh wygrała przetarg na obsługę nowej marki SKOK-u

Grupa Fresh wygrała zorganizowany przez SKOK Kopernik przetarg na wprowadzenie nowej marki na rynek usług finansowych - HaloSkok (kredyty na...

Grupa Fresh wygrała zorganizowany przez SKOK Kopernik przetarg na wprowadzenie nowej marki na rynek usług finansowych - HaloSkok (kredyty na telefon). Towarzysząca launchowi kampania reklamowa ruszy w połowie listopada br., potrwa do końca roku. Agencja opracowała strategię marki HaloSkok, przygotowała jej wizualizację oraz zaplanowała media na potrzeby projektu. W pierwszym etapie kampanii wykorzystana zostanie prasa kolorowa oraz niestandardowe nośniki związane z punktami sprzedaży. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.