Wirtualna Polska modyfikuje cennik reklamowy
Wirtualna Polska wprowadzi od przyszłego tygodnia zmodyfikowany cennik reklamowy. Najważniejsze zmiany to m.in. znaczne obniżenie cen reklamy wideo (o 40-50...
Wirtualna Polska wprowadzi od przyszłego tygodnia zmodyfikowany cennik reklamowy. Najważniejsze zmiany to m.in. znaczne obniżenie cen reklamy wideo (o 40-50 proc. w zależności od formy) i podwyżki w cenach artykułów sponsorowanych w wersji premium (gdy na stronie głównej danego serwisu prezentowany jest nie tylko link do artykułu, ale także tytuł i skrót artykułu, podwyżka o 40 proc.) i reklam w postaci domyślnego hasła w wyszukiwarce (o 50 proc.). W nowym cenniku zaistnieją także nowe formy, m.in. paski reklamowe 375x20 pikseli na stronie głównej nad boksami czy WPDot - reklama przewijająca się po wybranej stronie portalu, niezakłócająca przeglądania zawartości. (MG)