Przyznano nagrody dla najlepszych biuletynów firmowych

Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozstrzygnęła konkurs na najlepsze biuletyny firmowe. W kategorii biuletyn zewnętrzny nagrodzono: "Sense of Beauty" Laboratorium...

Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozstrzygnęła konkurs na najlepsze biuletyny firmowe. W kategorii biuletyn zewnętrzny nagrodzono: "Sense of Beauty" Laboratorium Dr Irena Eris przygotowywany przez Yo Media Consulting, "Formuła Allianz" firmy TU Allianz Życie Polska oraz "Wokół herbaty" firmy Gourmet Foods. W kategorii biuletyny wewnętrzne pierwsze miejsce zdobył magazyn "Hapowo" firmy HP Polska przygotowywany przez wydawnictwo ikropka, pozostałe nagrody przyznano biuletynom "Świat Piwa" firmy Kompania Piwowarska oraz "Bez filtra" firmy Altadis Polska. W kategorii biuletyn elektroniczny zwyciężył "Piwowarski Serwis Informacyjny" firmy Kompania Piwowarska, dalsze miejsca zajęły "Kurier BRE Banku" firmy BRE Bank oraz "Newsletter GM Records" firmy GM Records.

Agape przyznaje nagrody od 2001 roku. W konkursie oceniane są: stopień realizacji celów biuletynu, spójność zawartości biuletynu z wizerunkiem firmy, atrakcyjność publikacji z punktu widzenia czytelnika, język, redakcja tekstów w biuletynie, jakość graficzna publikacji oraz przy biuletynach drukowanych jakość edytorska pisma. (PN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.