Ogłoszono nominacje do nagrody Złote Spinacze 2006

23 prace spośród 61 zgłoszonych projektów zakwalifikowało do finału jury konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Trzy...

23 prace spośród 61 zgłoszonych projektów zakwalifikowało do finału jury konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Trzy nominacje otrzymała agencja ComPress, po dwie nominacje otrzymały kampanie Multi Communications, Partner of Promotion, Sigma International, Twenty Four Seven PR, Vattenfall Poland AB SA. Pozostali, których projekty zakwalifikowano, to: Mmd Corporate Public Affairs & PR Consultants, Agencja Tomorrow, WWF Polska, Headlines Brand & Corporate Communication, Telma Group Communications, United PR, On Board Public Relations, UNICEF, Provident Polska, Grupa Eskadra. Zwycięzcy konkursu zostaną wyłonieni w następujących kategoriach: PR korporacyjny, PR produktu, kampania edukacyjna, public affairs & lobbying, kampania społeczna, komunikacja wewnętrzna, event, corporate social responsibility. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21 listopada podczas gali wręczenia statuetek Złotych Spinaczy. Nad prawidłowym przebiegiem głosowania czuwa audytor, firma KPMG. Patronem medialnym konkursu jest "Puls Biznesu", a multimedialnym - easy.web. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.