Tag Heuer ogłosił przetarg na brief reklamowy
Tag Heuer, producent ekskluzywnych zegarków, ogłosił przetarg na kreację reklamową. Postępowanie przetargowe nadzoruje Thierry Huorn, international managing director w Tag...
Tag Heuer, producent ekskluzywnych zegarków, ogłosił przetarg na kreację reklamową. Postępowanie przetargowe nadzoruje Thierry Huorn, international managing director w Tag Heuer. Firma odmówiła komentarza na temat przetargu. Dotychczas Tag Heuer obsługiwany był przez agencję reklamową Holistic Communications z siedzibą w Genewie. Działania reklamowe Tag Heuer od dawna powiązane są z wykorzystaniem wizerunku znanych osobistości. W styczniu zeszłego roku firma zorganizowała kosztującą 15 mln funtów kampanię z udziałem aktorów Brada Pitta i Umy Thurman. Twarzą marki byli także tenisistka Maria Sharapova i kierowca Formuły1 Juan Pablo Montoya. Celem tej kampanii było dotarcie z przekazem do sektora rozrywki. LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton), firma-matka Tag Heuera, odnotowała w ostatnim półroczu 43- proc. wzrost zysku netto w porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym. Wzrósł on z 559 do 817 mln euro. ("BrandRepublic")