Kydryński rozdał swoje płyty

Krążkami znanego dziennikarza było zainteresowanych prawie 100 tys. osób.

Zakończyła się akcja rozdawania płyt przez Marcina Kydryńskiego. Do osób, które zalogowały się na stronie www.rozdajeplyty.pl, trafiło 300 krążków z prywatnej kolekcji dziennikarza. Akcja prowadzona była z inicjatywy marki Pilsner Urquell. Jej celem było poszerzenie internetowej bazy danych konsumentów marki oraz promocja strony internetowej marki.
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem użytkowników. W czasie jej trwania portal odwiedziło blisko 100 tys. osób.
Osoby, które nie wygrały płyty, mogą cały czas wejść na stronę www.pilsner.pl, gdzie znajdą ponad 2000 utworów, w tym z albumów, o których zdobycie walczyli internauci.
Za kreację pomysłu oraz przygotowanie materiałów ATL (virali) odpowiadała agencja DDB. Serwis WWW stworzyła agencja Discipl!ne Media Group.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.