Dialog wydał ok. 2 mln zł na prawa do sponsorowania pływaków, w listopadzie kampania z Pawłem Korzeniowskim
Telefonia Dialog będzie do końca br. sponsorem generalnym, a w latach 2007-2009 sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego (PZP) i polskiej...
Telefonia Dialog będzie do końca br. sponsorem generalnym, a w latach 2007-2009 sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego (PZP) i polskiej reprezentacji w pływaniu (pakiet sponsora generalnego na lata 2007-2009 już wcześniej kupił Bioton SA). Dodatkowo będzie także sponsorem cyklu imprez Grand Prix Polski w pływaniu. Według oficjalnych cenników przedstawianych wcześniej przez Sport Management Polska (ta spółka występuje w imieniu PZP jako strona w negocjacjach) pakiet sponsora oficjalnego kosztuje 400 tys. zł rocznie (sponsora generalnego - 1,1 mln zł rocznie). Koszt wejścia Dialogu w sponsoring narodowej drużyny pływackiej można zatem szacować na ok. 1,5 mln zł. Marcin Olewnik, wiceprezes Dialogu odpowiedzialny za marketing, nie potwierdził nam dokładnie takiej sumy, jednak przyznał, że jest ona bliska rzeczywiście zapłaconej kwocie. Dodatkowo Dialog podpisał indywidualny kontrakt z naszym czołowym obecnie pływakiem Pawłem Korzeniowskim. Wysokość kontraktu także nie została ujawniona. Według naszych nieoficjalnych informacji jest to suma z przedziału 300-400 tys. zł. Dialog planuje na połowę listopada start pierwszej kampanii reklamowej, w której wykorzysta zarówno sponsoring pływackiej reprezentacji, jak i indywidualny wizerunek Pawła Korzeniowskiego. - Celem kampanii będzie wsparcie naszej usługi szerokopasmowego dostępu do internetu DialNet DSL - zapowiada Piotr Wawrzynów, dyrektor generalny ds. strategii i marketingu Dialogu. Kampania obejmie pełen zakres mediów, łącznie z telewizją. - Działania będą miały dwa nurty. Jeden ogólnopolski, bardziej wizerunkowy, z wykorzystaniem tego, że jesteśmy sponsorem reprezentacji; drugi - regionalny, na obszarach już w pełni objętych naszą działalnością, bardziej produktowy, z wykorzystaniem wizerunku Korzeniowskiego - dodaje Wawrzynów. Kampanię przygotowuje agencja Oskar Wegner i dom mediowy MPG Media Planning. (MG)