"Twój Weekend" zwiększa objętość i cenę, w planach kampania reklamowa

Wrocławskie wydawnictwo Silk Media wprowadza zmiany w wydawanym przez siebie dwutygodniku "Twój Weekend". Od najbliższego 20. numeru ten magazyn erotyczny...

Wrocławskie wydawnictwo Silk Media wprowadza zmiany w wydawanym przez siebie dwutygodniku "Twój Weekend". Od najbliższego 20. numeru ten magazyn erotyczny adresowany do mężczyzn w wieku 20-45 lat będzie miał 8 stron więcej, na których pojawią się nowe rubryki, m.in. takie jak: sesje zdjęciowe Polek, testy telefonów komórkowych, testy samochodów, opisy gadżetów z sex-shopów, strony dla kobiet - o tym, "co lubią mężczyźni". Wydawca planuje na ten rok kampanię reklamową "Twojego Weekendu" - w pierwszym etapie będzie to testowa kampania radiowa na terenie Dolnego Śląska. Jak mówi Bartłomiej Grabowski z wydawnictwa Silk Media, jej celem ma być pokazanie tytułu jako magazynu w sposób kulturalny traktującego o sprawach seksu i przekonanie potencjalnych czytelników, iż jego zakup "nie jest niczym zdrożnym". Kampanię zrealizuje od strony kreacji poznański oddział firmy Time Sp. z o.o., a planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Carat Polska. - Po zbadaniu jej wyników podejmiemy decyzję co do dalszych działań promocyjnych - twierdzi Bartłomiej Grabowski. Wysokość budżetu przeznaczonego na promocję pisma nie została ujawniona. Wraz ze zwiększeniem objętości wydawca podnosi cenę egzemplarzową magazynu - z 2,30 na 2,70 zł. "Twój Weekend" ukazuje się od 1992 r., w październiku ub.r. prawa do tytułu Silk Media odkupiło od Wydawnictwa Bauer. Od tego czasu zmieniono m.in. layout magazynu (w maju br.). Średni nakład jednorazowy w okresie styczeń-czerwiec br. wyniósł 97 754 egz., zaś średnia sprzedaż egzemplarzowa w tym okresie: 61 052 egz. (dane wydawcy), tytuł kontrolowany jest przez ZKDP. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.