Kampania promocyjna Crunchips "Domówka" wykorzystuje internet i SMS

Frima The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Crunchips. Promocja pod nazwą "Domówka" adresowana jest do grupy docelowej...

Frima The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Crunchips. Promocja pod nazwą "Domówka" adresowana jest do grupy docelowej w wieku 15-25 lat. W opakowaniach Crunchips znajdują się wrzutki z kodami, a zadaniem konsumenta jest zebranie dwóch kodów i przesłanie za pomocą SMS-a na wskazany numer. Każde zgłoszenie bierze udział w trzech losowaniach: nagrody specjalnej - losowania odbywają się codziennie, nagrody dodatkowej - losowania cotygodniowe, oraz nagrody głównej, której losowanie odbędzie 1 czerwca 2004 r. Nagrodą główną w loterii jest 200 tys. zł (równowartość 90-metrowego mieszkania wg GUS, stąd wzięła się nazwa promocji), nagrody dodatkowe to 90 zestawów sprzętu audio Yamaha, a nagrody specjalne to ponad 11 tys. personalizowanych tablic z nazwami ulic wybranymi przez uczestników. Jednocześnie trwa akcja na stronie www.crunchips-domowka.pl. Zadaniem uczestnika jest przejście przez plansze i wśród ośmiu dostępnych zabawnych filmów znalezienie filmu przedstawiającego właściwą imprezę Crunchips. Wypełnione online formularze biorą udział w cotygodniowym losowaniu nagród - toreb Crunchips. W kampanii wykorzystano materiały POS, m.in.: stickery, wrzutki, naklejki, plakaty, owijki. W stacjach radiowych (RMF FM, Radiostacja) emitowane są spoty reklamowe, a w internecie pojawiły się bannery. Projekt kampanii, kreację, projekt strony internetowej oraz scenariusze spotów radiowych przygotowała agencja Tequila/Polska. Agencja odpowiada również za realizację kampanii. Obsługą strony internetowej i akcji SMS zajmuje się agencja MobiJOY. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.