Mokate wprowadza nową linię cappuccino, jesienią planowana kampania ATL-owa

Mokate SA, producent kaw, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów Mokate Vitale Cappuccino, którą prozycjonuje jako napoje funkcjonalne. Wspiera je...

Mokate SA, producent kaw, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów Mokate Vitale Cappuccino, którą prozycjonuje jako napoje funkcjonalne. Wspiera je sponsoringiem telewizyjnym i działaniami BTL-owymi. Jesienią planowana jest natomiast kampania reklamowa Mokate w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Brand Connection. Nazwa agencji reklamowej, która zajmie się strategią i kreacją, nie została podana. Ubiegłoroczną kampanię Mokate Cappuccino przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Mokate Vitale Cappucino to linia składająca się z pięciu produktów: Vitale Cappuccino Zgrabna Sylwetka, Vitale Cappuccino Aloe Vera (napój z wyciągiem z aloesu); Vitale Cappuccino z koenzymem Q 10 i selenem; Vitale Cappuccino z wapniem i multiwitaminą oraz Vitale Cappuccino z żeń-szeniem. Według producenta nowa linia ma walory kaw cappuccino, zaś dodatki w nich zawarte pozycjonują je jako napoje funkcjonalne (zawierają witaminy i pierwiastki naturalne regulujące metabolizm, działające przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie, wspomagają ochudzanie itp.). Nowe produkty od połowy kwietnia br. wspierane będą sponsoringiem teleturnieju "Jaka to melodia?" (emisja w piątki, soboty i niedziele w TVP1 ok. 18.35-19.00). Billboardy sponsorskie przygotowała Filmowa Agencja Promocyjna z Warszawy. Negocjacje w sprawie sponsoringu Mokate prowadziło bezpośrednio z firmą Media Corporation, producentem tego programu dla TVP. Nowe produkty wspierane są również reklamą w prasie handlowej oraz materiałami POS (ulotki, katalogi) dla sklepów i hurtowni (materiały BTL firma przygotowała we własnym zakresie). (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.