Kampania Heyah będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony

Kampania reklamowa marki usług telefonii komórkowej Heyah należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony...

Kampania reklamowa marki usług telefonii komórkowej Heyah należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony - poinformował Grzegorz Esz, dyrektor zarządzający Heyah. Obecna spektakularna kampania wprowadzająca brand na rynek będzie trwała do końca kwietnia. Markę obsługuje agencja reklamowa G7, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD, a usługi BTL świadczy Polymus Integrated Communication. Grzegorz Esz nie ujawnił, jaki jest planowany tegoroczny budżet marketingowy marki ani ile kosztować będzie sam launch Heyah. Według monitoringu Expert Monitora wydatki na reklamę telewizyjną marki Heyah do 11 kwietnia br. zamknęły się kwotą 8,6 mln zł. Nieoficjalnie mówi się, że całkowity budżet marki na ten rok może być bliski 50 mln zł. Co do planów sprzedaży Grzegorz Esz zapowiada, że w ciągu roku Heyah chce wykorzystać pulę numerów z prefiksem 888, czyli pozyskać około miliona użytkowników. Dałoby to marce prawie 10-proc. udział w usługach pre-paid. "Planujemy, że ostatecznie Heyah ma osiągnąć kilkunastoprocentowy udział w rynku" - mówi Grzegorz Esz. Taki, a nie wyższy plan sprzedaży wynika z precyzyjnego targetowania brandu. Heyah ma być marką wyrazistą, kultową w grupie docelowej i zarazem prawdopodobnie nieodpowiadającą pozostałym konsumentom. "Dokładne targetowanie ułatwia komunikację, czyni ją bardziej precyzyjną, efektywną i obniża koszty mediów" - tłumaczy Grzegorz Esz. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.