Unilever wprowadza w Rosji mniejsze opakowania herbaty
Z powodu kryzysu w Rosji - obniżenia wartości rubla i siły nabywczej konsumentów - Unilever proponuje mniejsze, bardziej dostępne opakowania...
Z powodu kryzysu w Rosji - obniżenia wartości rubla i siły nabywczej konsumentów - Unilever proponuje mniejsze, bardziej dostępne opakowania herbat. W połowie marca pojawią się w sprzedaży 50-gramowe paczuszki międzynarodowej marki Brooke Bond i lokalnej rosyjskiej marki Beseda (Chit-Chat). Podobną strategię marketingową Unilever stosuje w Indiach i Brazylii. Nie przewidziano żadnego wsparcia dla tego przedsięwzięcia. Obie marki będą promowane tak samo, jak dotychczas. W tym roku Unilever wprowadził już pudełka herbaty Lipton zawierające tylko 10 torebek, natomiast Procter & Gamble mniejsze, dziesięciogramowe opakowania chrupek Pringles.