Idea ma 250 tys. klientów
W ciągu roku swej działalności sieć IDEA Centertel pozyskała 250 tys. klientów, z czego 40 tys. korzysta z usługi prepaid...
W ciągu roku swej działalności sieć IDEA Centertel pozyskała 250 tys. klientów, z czego 40 tys. korzysta z usługi prepaid POP. Do końca czerwca firma powiększy zasięg o trasy: Warszawa - Gdańsk, Warszawa - Katowice i Kraków - Wrocław. Przewidywane w najbliższym czasie nowe usługi są przeznaczone na rynek korporacyjny, bo jak twierdzi firma, oferta dla klientów indywidualnych jest wystraczająco konkurencyjna. Nowe usługi to m.in. DataPack 100 - specjalna taryfa dla korzystających z Internetu i tzw. numer osobisty - usługa pozwalająca na korzystanie z dwóch telefonów: DCS i NMT oraz jednej skrzynki głosowej.(TW)
Komentarze
Artykuły powiązane