Bojkot Media System
Członkowie Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej zaapelowali o nie- podejmowanie współpracy z firmą Media System. Uważają, że firma ta stawia standardowe billboardy...
Członkowie Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej zaapelowali o nie- podejmowanie współpracy z firmą Media System. Uważają, że firma ta stawia standardowe billboardy wbrew regulacjom etycznym przyjętym przez branżę. Marcin Gromnicki z firmy Mercurius Int., wiceprezes zarządu SRZ, uważa, że polityka rozbudowy sieci tablic Media System w rażący sposób narusza zasady lokalizowania nośników (m.in. poprzez niezachowanie przyjętych odległości między billboardami), co negatywnie wpływa na wizerunek całej branży reklamy zewnętrznej. Piotr Pająk, dyrektor ds. rozbudowy w Media System (firma ta posiada 50 billboardów w Warszawie), chce wyjaśnić powstały problem i w tym celu podjął już rozmowy z członkami SRZ. Ich efekt ma być znany pod koniec marca br.JP