"Marketing Serwis" bardziej informacyjny i praktyczny

Miesięcznik "Marketing Serwis" wydawnictwa Laborpress zmienia się od kwietnia. Zwiększy się zespół redakcyjny, przybędzie współpracowników, wzrośnie ilość stron. Magazyn chce...

Miesięcznik "Marketing Serwis" wydawnictwa Laborpress zmienia się od kwietnia. Zwiększy się zespół redakcyjny, przybędzie współpracowników, wzrośnie ilość stron. Magazyn chce być użyteczny dla swoich odbiorców, tj. osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem. Redaktor naczelna pisma Ewa Starzyńska stawia po pierwsze na użytkową i edukacyjną stronę "Marketing Serwis". Ma nadzieje, że z czasem tytuł stanie się opiniotwórczy. Od nowego roku pismo zamieszcza rankingi. W najbliższym czasie będą one dotyczyć: firm marketingu bezpośredniego, agencji reklamowych, studiów produkcyjnych. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.