Pentium III wspiera rekordowa kampania Intela

Intel Corp. rozpocząłĘnajwiększą i najdroższą kampanię reklamowo-promocyjną w swojej historii. Na wsparcie wprowadzenia najnowszego procesora Pentium III Intel przeznaczył rekordową...

Intel Corp. rozpocząłĘnajwiększą i najdroższą kampanię reklamowo-promocyjną w swojej historii. Na wsparcie wprowadzenia najnowszego procesora Pentium III Intel przeznaczył rekordową sumę 300 mln USD. Pentium III reklamuje tę nowość technologiczną jako "drzwi do przyszłości". Telewizyjny teaser, pokazywany jest w stacjach na kontynentach: amerykańskim, europejskim i azjatyckim, został przygotowany przez nowojorską agencję Messner Vetere Berger McNamee Schmetterer/Euro RSCG.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.